Kızlar, Ankara’ya yeni taşındım. Doktorlar ile ilgili bilgim hiç yok. Natavega yakınlarında oturuyorum. Daha önce mamak devlet hastanesine tahlil için gitmiştim kötü değildi. Natom*d hastanesinde de Canan hanıma gittim. Çok kararsızım devlet veya özelde çok fark oluyor mu? Benimle bilgilerinizi paylaşır mısınız?