mirayveannesiii 170 boy, 75 kg ile hamile kaldım şu am 87’yim. Kontrole gittiğimde dr tarttı tok karnına ve ayakkabılı-kıyafetli 91 çıktım, çok almışsın dedi ben de şok oldum alamam bu kadar dedim, çünkü evde tkp ediyorum.90’la doğursam yeter bana😀son ayım zaten