Mucizem_211 kahvaltıyı çok severek yapıyordum her sabah yumurta peynir zeytin ceviz bazen yeşillik ekliyordum öyle çok bi ekmek yiyen birisi değilim ama bulantı zamanlarımda tost çok yedim kaşarlı yağsız tost , kansızlığım vardı yükseltmek için bi ara hergün 2-3 kaşık pekmez içtim şükür 10.2 den 12.5 a yükseldi ,bebeğin kilosuna da etki etmiş olabilir diye düşünüyorum ,öyle cipsidir koladır vs tüketmedim ama çikolataya hayır demem 🙈 şeker yüklemesi de normal çıktı çok şükür şimdi her kontrolde önden gidince direk şeker yüklemesini soruyorlar ve biraz da fazla kilo aldım 33 haftada 19 kğ 🙈 doğumdan sonra gitmesini temenni ederek