Mujde0808 İnşallah canım benim hiç korkulacak birşey değil ki düşün ben geçen sene burnuma hızma taktırdım fenalaştım şeker yükleme testinde fenalaştım kan veririm tansiyonum düşer 😀😀 öyle bir manyağım ama ameliyatta zerre korkulacak birşey yok zaten dayıyorlar ağrı kesiciyi ağrın falan olmuyor birde anında bebeğini görüyorsun yaa ay Allahım benim bu hamilelik birisinde bende sona geleyim 😀 o bebeği karnından çıkarttıklarını anlıyorsun ne kadar uyuşuk olsan hissetmesende bir boşluk oluyor içinde o anda tependen gösteriyorlar bebeğini sonra ağla babam ağla o anı sana tarif edemem o mucizeyi bak 27 yaşındayım oğlum 2 yaşında ilk yürümesi agusu gugusu her an özel tabi ama ömrümde yaşadığım en özel ve güzel an o boşluğu yaşadığım an bebeğimi görmemdi Allahım sağ sağlim kucağına almayı o duyguyu tatmanı nasip etsin sen annesin bir bebeğin annesi olmak o kadar mucize bir duyguki korkacağım en son şey bile olmasın o ameliyat 💗💗