GamzeDurmus Arkadaşlar tam 5 haftalık hamileyim keseyi gördük kalp atışı duymadık ama sol kasık tarafımda batma hissi oluşuyor suan progestan kullanıyorum düşük riskim var daha önce bir kaybım olduğu için sizce normal mi