Whiteangel Selam kızlar 20 haftalık gebeyim bugün göğsümden süt gibi beyaz biraz yoğun kıvamlı sıvı geldiğini fark ettim bu durumu yaşayan oldumu normal mi acaba ?
zeynepp1 Whiteangel Normal tabi kuzum bende de olmuştu hatta dha erken gelen bile varmış fakat sıkma hiç karışma o ilk süt bebişine çok faydalı