Biology26 Sabah 8 de karın agrım oldu, ishaldim de ondan ağrıyor sandım. Sonra yavas yavas belime vurmaya başladı ve kasılmalar başladığını farkettim. Dedim braz oyalanayım yalancı sancıdır snra baktım sık sık gelmeye başladı. Duşa girdim sonra evden çıktık. Sancılarım devam ediyodu hafif hafif. Nst de az az çıktı. Sonra açılma var mı diye baktılar ve 4 cm acılma vardı, saat 11:40 ta yatışım yapıldı. Sancılarım artmaya başladı suyum geldi 5 cm olmuştu. Artık iyice sancılarım geldi ıkınma gibi vuruyodu alta ebeye seslendim aa gelmiş dedi. Sancı geldikçe ıkındım sanırım 3.ıkınmamda kızım kucağımdaydı. Çok güzel bi duygu Allah herkese nasip etsin inşallah. 39+1 de Saat 13:42 de 3 kilo doğdu kızım ☺️
Asrinbaby Biology26 maşallah allah bağışlasın. Darisi bizlere ama benim umudum yok 40+3 teyiz ve Bebegin 4 kilonun belki üzerinde. Galiba sezaryen isteyeceğim ama ondan daha çok korkuyorum.
Deletedmom444 Biology26 maşallah bize de dua.edin böyle kolay dogum için :) geçmiş olsun gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün
Psk Biology26 ayy ne güzel anlatmışsınız doğumu yaaa içime su serpildi 39. Haftalık bir gebe olarak☺️ Allah bağışlasın ve sağlıklı, güzel ömürler nasip etsin kızınıza ☺️
Biology26 Asrinbaby aminçok teşekkür ederim darısı başınıza inşallah☺️ Herşey kendi gelişirse güzel oluyo. Baştan beri hiç korkmuyodm sizde korkmayın ama günü geçmeye başladıysa yine de siz bilirsiniz
Melekleriminannesi Asrinbaby Asrinbaby aynı bizde öyle 40+2 olduk 3500 kilo bebeğim nasıl yapcam bilmiyorum doktorum normal diyor ama zaten ben sezaryenden korkuyorum bide kilo düşününce iyice korku sarıyor yüreğimi 😬😳😞
Biology26 Deletedmom444 Allah ım herkesi kurtarsn en kısa sekilde inşallah☺️ Tabi ki de tüm duam sizlere artk ☺️
muhteriz Maşallahh Allah hayırlı etsin evladınızı bu kolay Doğumun sırrı nedir merak ettik neler yaptınız hamileyken 😊
Hulyaaaaa75 Ayy masallah ne tatli bir dogum hikayesi darisi basimiza insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Allah anali babalu saglikla buyutmeyi nasip etsin hayrli olsn canm 😘
Biology26 Psk amin canım çok teşekkür ederim☺️ Siz doğumu isteyin yeter bebişimiz gelmek için can atıyor zaten ☺️ Allah kurtarsın inşallah az kalmış sizin doğum hikayenizi de okuyalım😊
pamuk_anne Biology26 oyy maşallah çok sevindim. Darısı bizlerin başına :) Allah herkese kolay ve sağlıklı bir doğum nasip etsin.
Asrinbaby Melekleriminannesi .3.500 kilo ise bence hiç korkma cnm doğurursun benim oğlum 4.100 gr di en son ama ben inanmiyorum bazen yanılma payı olabiliyor. Allahım bizi de kurtarsın insallah.