Kızlar merhaba bugün çatı muayenesi oldum ve çatımın dar bebegımın de kılolu olduğunu soyledı doktor haftaya salı ya gün verdi inşallah sezeryan için normal doğurmak çok istiyordum ama kısmet degılmıs . Çatı muayenesınde de kendınızı sıkmazsanız hıc acı falan olmuyor sadece bıraz bastırdı benım doktorum ama sonrasında kanama vs olmadı bazı Kişilerde olabılıyormus