Karadeniz5252 34+3 haftalık hamileyim doktor iki hafta önde dedi kiloluymus bebek şekerim olduğu için hesaplamalara göre şimdi bebek iki hafta oncemi doğacak yani şuan 36+3 olarak mı hesaplamam lazim kendimi bide daha dönmemiş ne zamna kadar dönmesi lazim
Tazeeanneee Karadeniz5252 bende şuracıkta bekleyim bende 37+5im bebek 9 gün önde karnım çok aşağıda her gören bugün yarın doğar diyor neye göre hareket edicez acaba
mcansu Karadeniz5252 yok canım kendi haftasına göre hesapla sen çünkü benim de bebeğim on gün ilerde. O sadece boy kilo olarak neticede gelişimi iç organları vs olarak gelişimi döllenmeden itibaren olan hatasıyla eş gider. İnşallah bebişin döner benim de 33/34 gibi dönmüştü.
ikiprensesannesiii Karadeniz5252 erken doğum riski oluyor tabi ama haftası dolmadan müdahale etmez doktorlar. Benim ilk gebeliğim de 4 hafta ileride dedi doktor gittiğimde tam 37+0 dım 37+5 e sezeryan randevusu verdi ama 37+2 de sancıyla gittim hastaneye açılmam vardı doğum yaptım.
dakpinar- Karadeniz5252 maşallah kuzuma 🧿benim de 2500 kuzum bizimki de önde dediğin gibi ama sanırım son adet tarihimize göre gelecek bebekler yani kg önde diye erken gelme ihtimalleri olmuyor sanırım yani burda öyle okudum ama inşallah birileri yardımcı olur çünkü ben de korkuyorm :) 36. Haftada sayılırız öyle olursa ve ben sezaryan istedıgım için 2 hafta kalmış oluyor hıc hazır degılım 🥰
Karadeniz5252 dakpinar- bn normal istemiştim nasip artık bebek dönmemiş dahaca önde gidiyor o zamn 36 hesplicaz inşallah bı sorun olmadan bebislerimizi alırız kucağımıza ❤️
dakpinar- Karadeniz5252 hayırlısı böyle demek ki kuzum sıkma kendını kuzuyu da strese sokma 🥰 gelsinler de sağ salim nerden gelirlerse gelsinler inşallah ❤️🥰🌸🐣🤲🏻
Ozlem2904 Karadeniz5252 bugun ayni seyi ben dr uma sordum, dr um haftasi onde diye dogumu erken baslatmiyoruz dedi sadece bas ölcusune dikkate alarak dogum sekline karar veriyolarmis
asude456 Karadeniz5252 tam olarak ayni durumdayiz , 33 haftada karin çevresi ve kilosu 36 ile uyumlu idi ama ciğer gelisimi sata göre oluyor yani doğumunuz 34 haftaya göre planlanicak iri olsada ciğerleri olgunlasmamis oluyor , şekeriniz kaç bu arada