Nermin_nur1 Kızlar normalde şeffa uzayan akıntım var ama az önce girdim bu sefer sarı gelmiş birazcıkda yoğun du. Ama idrar tahlilim normal çıktı enfeksiyon gözükmedi. Acaba hamileliğin ilk haftaları normal mi? Başına gelen varmı?
Eslemmiraaa Nermin_nur1 hamileliğin çok yeni canım vücut yeni bir döngüye hazırlanıyor zamanla akıntın daha da artacak eğer enfeksiyon çıkmadıysa normal bence bendede oluyor 9 haftalığınız zamanla görüyorum sarı akıntının .
ipekveatlas benim de enfeksiyon yok ama sarı kokusuz kaşıntısız akıntım var doktorum hormonlardan hamilelikte normal diyo
Nermin_nur1 ipekveatlas yok kuzum bendede kaşıntı vs yok bende normal olduğunu düşündüm açıkçası ama genede bi sormak istedim çok sağol ❤️