Merhabalar herkese 29. Haftamda gireceğim kızlar. Yaşadığım yerde özel hastane yok devlet hastanesi kontrollüyüm ve ayda yada iki ayda iki saat yol giderek özelde de kontrollerimi oluyorum. Çok şükür elhamdülillah şimdilik hiç bir sorunumuz yok bebeğim de iyi. 🌼 Benim çok eskiden panik atak rahatsızlığım vardı hala daha hastane doktor doğum kan denilince yada görünce tansiyonum çıkıyor gözüm kararıyor bayılacak gibi oluyorum kimseye derdimi anlatamıyorum çünkü çoğunluk şımarıklık olarak görüyor bu sebepten gebeliği bile erteledim durdum 29 yaşımdayım . Dün devletteki doktoruma durumumu anlattım ama normal doğum olacak isteğe bağlı yapmıyoruz dedi bende bu sebepten iki saat mesafedeki özel hastaneye basvurmak zorunda kalacağım neden annelerin bu hakları elinden alınıyor. Herkes ister kendisi için en kolay en sağlıklısı olsun ama kabul etmiyor doktorum isteğimi. Ocak sonu olacak doğumum ve iç Anadoluda yaşıyorum hava şartları yol ve mesafe gözümde büyüyor hep kaygı korku yaşıyorum yetişebilirmiyim vs diye. Benim durumum belki sizlere çok saçma gelecek ama arkadaslar cidden geceleri uyuyamaz oldum elimde olsa keşke :(((( devletteki doktorlar nasıl anlayış gösterir başına gelen varmı bu arada bir arkadasın tavsiyesi üzerine vajinusmus sorunuda yaşadım dedim ama ona bile önemli değil yaparsın normal doğum diyerek cevap verdi