Meri3220 İlacı kullanmaya başladıktan sonra özellikle bacaklarımda falan çok aşırı kaşıntı olmaya başladı, aranızda bu ilacı kullanan alerjik reaksiyon gösteren, böyle şeyler yaşayan var mı?
Koalaninannesi Meri3220 bende kullandim ama cok cok afedersiniz bende kabızlık sorunu yaşamıştım oyuzden doktoruma danışıp değiştirmiştik
iremcannn1907 Meri3220 canım kaşıntı hızlı kilo aldıysan ondan olabilir yada kuruluktan. Ama yine de bi doktoruna danış istersen: bende tek yan etkisi ishal olmuştı
Aycanumay Benim ikinci hamileliğim ilkinde de kullanmıştım sadece kabızlık sorunu yapıyor ve sabah aç karna içtiğimde mide bulantısı yaptı.Bende gece yatarken içmeye başladım sorunlarım düzeldi.
ebrucevik18 Kızlar kesinlikle kan hapını kullanmayı ihmal etmeyin 32 haftalığız kan değerlerime bakıldı bugün çok aşırı düşük çıktı doktorum yazdı ama aldığım halde kullanmadım kokuyor midemi bulandırıyor diye şikayet edip bebeğimin her şeyi iyi çok şükür ama benim değerlerim sıkıntılı kan serumu yazdı doktor son çare kan hapı da fayda etmez bu seviyeye dedi en iyisi baştan dikkat etmek
EbrarLinaBebek ebrucevik18 canım ben kardeşimde normalde de kansızlık vardı kan ilaçlarını da kullanmadı ama Dr sorunca kullanıyorum diyordu doğumdan önce kanu felan çok düşük çıkmıştı sağlık ocağından ebesi uyardı bol bol tatlı şeyler tahin pekmez ye felan doğuma kadar çünkü sezeryan olacaksın ilacıda günde 2 ye çıkarmıştı ama kardeşim kullanmamaya devam etti. Ve sezeryan günü kaç toba kan takviyesi yapıldı ameliyat öncesi ve sonrası ve Dr doğumdan sonrada kan hapı yazdı kullanmalısın dedi ciddi olduğunu söyledi Bi kaç gün kullandı bıraktı kendi kafasında doğru neyse ona gidiyor inat ediyor bende uyardım dinlemedi
Meri3220 iremcannn1907 hamileliğimin Bi 4 5 haftasını yatarak geçirdim ee haliyle epey kilo aldım ama doktorla iletişime geçtim hapı bırak dedi Bi takip edeceğim ona göre değiştireceğiz
iremcannn1907 Meri3220 bende öyle canım fazla kilo aldım kaşıntım çok oldu bu sebeptenmiş. Ama ilaç kullanırken alerjiden korkuyor insan haliyle. Önemli bişey değildir umarım 🙏🧿💙
ebrucevik18 EbrarLinaBebek direk kan takviyesi yapılmışsa değerler yerlerde demek ki benimki de biraz o hale gelmek üzere olunca kan serumu takılacak diğer gidişim de bebeğe de ister istemez etki eder bence bu durum bizde ne varsa onlarda onunla geçiniyorlar sonuçta hiç olmayan biseyi de nerden alsın bulsun bebek evladım için yine de dayanicam içicem artık doğuma az kaldı kan kaybından zarar görmek istemem
poncikveannesii Meri3220 üç gündür kullanıyorum aşırı bulantı yapıyor aç kusarkende kasıklarıma ağrı giriyor artık🥺
Meri3220 poncikveannesii evet kişiye göre değişik yan etki yapıyor sanırım doktorumla görüştüm de ilacı bırakmamı söyledi bana galiba başka ilaca geçeceğim sende bi konuş canım