Happy_001 Sezaryan günumu aldım bugun 3 aralık ta oğluşumu kucagıma alıcam allah nasıp ederse😍😍😍sizinle paylasmak istedim 😍😍😍👣
aselkiz Happy_001 oyy ne güzel sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu darısı bizlere gerçi daha çok var benimkine ama olaun🤭
Pinarlina Happy_001 Hayırlı olsun inşallah sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına ben de 34 artı birim şu an serum yiyorum sancıları durdurmak için 30 yedileri görürsek ne ala
aselkiz Happy_001 aminn inşallah 🤲🏻 benim bebiş daha 16 haftalık bi an önce doğsun istiyorum sağlıkla sıhhatle tabi 🤭
Happy_001 Pinarlina gecmiş olsun canim benim de hıc sancım falan cıkmıyor sukur allah yardımcın olsun