Arkadaslar hastane olarak 2 secenegım var bırısı 3 bın tl dıgerı 7500 ama 3 bın tl olan hastane ıcınde bırsey yok normal sıradan bır yer dıgerı cok ıyı ve ıcerısınde her sey var cocugun bakım kremlerine kdr 2.sezeryan olacak korkularım var bır yandan da aradakı 4 bın tl cocuklarma bırsey alırım dıyorum kafam karısık napsam sizce akıl verın lütfen son 5haftam kaldı