Merveharun Sağ tarafa yatınca midem bulanmıyor sol tarafa yatınca çok midem bulanıyor böyle olanlar var mı annişler 11+4 hamileyim
Kumral60 Merveharun bende oyle birsey olmuyor canim ben kucuk yumusak yastik koyup ustune dogru yatiorum karnimin azcik ustune baya rahat yatiorum oyle.
Asafinannesi Merveharun bulantının yatış şeklinle alakası varmı bilemem ama ilerleyen dönemlerde hem senin hem bebişin sağlık ve rahatlığı için hep sola yatman gerekecek canım 😪 benim artık basenlerim omuzların uyuşuyor sürekli aynı yere yatmaktan 😪
Ozgekin Merveharun aynısını bende de olmuştu o haftalarda sonradan duzeliyo şimdi rahat edebildigin gibi yat sonradan zaten yatamiyosun😉😉