Anne8484 Zhrafath sezeryan sonrası agrilar hamilelikteki agridan fazla dedi bir arkadaşım da korktum..Asıl zorluk sezeryan sonrası dedi.
tugbadugan0000 Anne8484 ağrı oluyo ama okadar çok abartmaya gerek yok bence, dayanilmaz bi ağrı olmuyor
Zhrafath Anne8484 yok yaa abartmış bence o sana öyle söyleyen evet agrısı sızısı illa ki oluyo ama oda olcak yani. Dedigim gibi ben 4. Gün tamamen ayaklanmıştım iş falan yapmasam da öyle agrım sızım çok yoktu
Anne8484 Aminee32 kac haftalikken olacaksn sezeryan canım, benim de sanci var korkuyorum ya erken gelebilir..35+1 oldum enfeksiyon var eğer gecmezse alacak 😞şuan 3 kilo oldu bebisim inşallah sağlıcakla doğar.. ciğer geliştirici de vuruldu bekliyoruz öylece
Esra-2121 Anne8484 bu sabah sezaryen oldum. Sondayı hissetmedim, iğne acıttı. Ama en zoru doğumdan sonra onaya iki kez ebe geldi karnıma bastırdı.
Sinemmmmm58 Anne8484 valla canim igneyi vurandan vurana fark var beni bi doktor onden tutmustu nefes aldirirken igneyi vurdular boyle ari sokmus gibi biseydi oyle aci hissetmedm sondayi da uyusturduktan sonra takiyorlar zaten onu da hic hissetmiyorsun 🙂
Anne8484 Esra-2121 iğneyi tam olarak nereye vuruyor ben de çok korkuyorum bir de anestezi uzmanı erkekmiş ben çok çekiniyorum ya erkeklerden :(Doktorum bayan ama
Anne8484 Sinemmmmm58 bebeğini kucağına başkası mı getirdi hep emzirmek icin 10 gün boyunca..kendin alabildin mi beşikten?
Sinemmmmm58 Anne8484 sadece ilk gun zorlandim canim hastanede alamadim emzirmek icin ama eve geldigimde hep kendim aldim yemegimi falan kendim yaptim kziimi kendim yikadm kaynanmla birlikte oturuyodk malesef hanimefendi 3. Gun beni evde k. Babam kaynim ve kaynimin ogluyla birakip gitmisti bide onlarin isini yapiyodm
Anne8484 Sinemmmmm58 hadi ya çok kötü bir durum 😞Neyseki eşim 24 gün izin alacak bana yardımcı olur..Kaynanam 1 gün duracak dönecek evine ,annem de 1 ay kalır giderim diyor..Bir an evel toparlanıp kimseye yük olmak istemiyorum..Esim de öyle diyor artık kendimiz bakaeiz diye.