deletedmom87894 Kızlar normalde margarim kullanmam bugün elmalı kurabiye yapıcaktım dandik margarin 6 tl olmuş🤦🏻♀️ Ben en son 3 tl almıştım şaşırdım vallahi görünce 😂bu fiyatlar ne böyleee
Gulsurmeli deletedmom87894 Fiyatlar almış başını gidiyor cidden çok fena markete girsen dert girmesen dert