Kızlar selam 20 haftalık hamileyim ve covid aşısı daha hiç olmadım dünden beri çok baş ağrım ve vücut kırgınlığım var korkuyorum geçen ayda boğazım kötü olmuştu test yaptırdım negatifti ama her kötü hissetmede tedirgin oluyorum hamileyken korona geçirenler belirtileriniz nasıldı nasıl anladınız ?😓