Derya2867 benim de 3 hafta önden gidiyor erken doğar vs birşeyler söyledi mi doktorunuz ben en son 33 de gittim 36 ile uyumlu gidiyor denildi şuan 33+4 üm erken doğar denildi bir ay içerisinde bekliyorum sizde ekstra birşey var mı ? Mesela benim alt kemiklerim son 3-4 gündür çok ağrıyor idrara çıkma sıklığım da arttı, kızım duramayacak galiba ☺️ Böyle olup 40 ı bulan var mı çok merak ediyorum