Merhaba hanımlar bende dünden beri karnımın içi sağ ve solu özellikle dokununca acıyor sanki Bi yerinizi vurursunuz morarır dokununca acır ya onun gibi acaba normal bir durummu böyle bir durum yaşayan varmı? Bide karnım çok sertleşiyor cuma günü kontrolüm var doktoruma sorucam ama sizede danışmak istedim ☺️