3Aysenur33 Yenidoğan hastane çantasına koymak için küçük bir mama alcam nolur nolmaz diye. Önerilerinizi bekliyorum lütfen hiç bilgim yok çünkü. Teşekkür ederim
Dilekcnkn 3Aysenur33 Valla belli olmaz bu işler ben hipp aldım hastahaneden çıkarken fena kabız oldu kakasını çok sert yaptı değiştirdim şimdi sma kullanıyorum
Derya2867 3Aysenur33 ben aptamil 1 numara olandan aldım sütüm gelmezse yanına da kattle aldım sıcak su kaynatmak için sonuçta mamaya lazım olacak
guneyasem14 Hipp kullanabilirsin. İlk doğumumda doktorun tavsiye etmişti. Ben hem süt arttırıcı çayını hem de oğlumda mamasını kullandım. Çayı çok süt yapıyor.
muges44 Sma optipro almıştım 1 kutu, nolur nolmaz diye iyi ki almışım daha 13 günlüğüz 3.kutudayız bileee😖