Ben 8er tane aldım kıyafetlerden kolsuz zıbın, uzun kollu zıbın, patikli tulumlardan her biri 8tane. Hastane çıkışı bir takım on parça aldım iki takım beş parça olanlardan hediye geldi. Bir tane astronot aldım dışarı çıkarken kullanalım diye. 3 tane battaniye aldım farklı kalınlıklarda, bir tane de hediye geldi. Kıyafeti az aldım bilerek çünkü hızlı büyüyormuş. Bu yüzden yenidoğan, 0 ay, 0-1 ay çok almadım. 4 5 tane de 0-3 ay için zıbın ve tulum aldım indirimde gördükçe. Bebek doğduktan sonra da 0-3 ay ve 3-6 ay almaya devam edeceğim durumu, kilosunu, boyunu ve en çok hangi kıyafetin gerekli olduğunu görerek.