Ayse254 Yaklaşık 20 haftalık hamileyim ama karnım gerçekten çok az 🙄 dışardan kesinlikle belli olmuyor. Hamileliğin başından beri 1 kilo aldım sadece onunla mı alakalı önceden göbeğim dümdüzdü şuan öyle değil ama bakıyorum 20 haftalık olanların karnı baya çıkmış 🙄 bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu diyor doktor ama ya geri kalırsa diye korkuyorum 😔 ( bu arada iştahım da çok açık her şeyi yiyorum(
avhanim Ayse254 Ben de 20+1′im 5 kilo da aldım ama göbeğim sadece tuvalete çıkamamış halim gibi duruyor, bebek de maşallah haftası ile uyumlu, ben de takmamaya çalışıyorum, önemli olan bebişin gelişimi
Hayal_et07 Ayse254 benimde öyleydi 24’den sonra büyümeye başladı ama hala dışarıdan çok belli değil. İç karnınız geniştir sizin de kafaya takmayın
Seross10 Ayse254 25ten sonra çok hızlı çıkıyor gerçekten benim öyle oldu 😀 hiç yoktu birden çıktı sanki
_yagmurcuum_ Bazısı öyle oluyor kilo ile alakası yok ben 37 haftalığım 16 kg aldım ama öyle aman aman yarım dünya olacak bi karnım yok diğerleri hamileyse ben neyim felan diyorum görenler hiç 9 aylık gibi değilsin diyorlar bebişin kilosuda gayet iyi halbuki 😂🤷🏻♀️
Seross10 Ayse254 benimde yoktu yoktu 25te baktım karnım varmış benim 😁😁 şimdi 30uz çok çok büyük değil ama var karnım
Minikkalp34 Canım benimde hiç karnım yoktu normalde de göbeğim çıkmazdı zaten 28. haftadan sonra öyle hızlı büyüyor hiç fark edemiyorsun Bence karnın büyük olmaması güzel bir şey Hareket etmek çok zor oluyor karım büyük olunca
Ayse254 Minikkalp34 ya eminim o da zordur ama aklıma sürekli bebek iyi mi büyüyor mu diye düşünceler geliyor karnım büyükse bebek de büyüyor gibi hissederim
Hayal_et07 Ayse254 evet öyle bebekte ve sizde sağlık sorunu yoksa üzülmeyin hatta sevinin daha rahat edersiniz 😊
Hilalll_s Ayse254 kimi insanın iç karnı büyük oluyor ve öncesinde de zaten kilolu olmayan bir insan isen 26 da falan anca büyümeye başlar karnın, bebek haftasıyla uyumlu ise sakın dert etme 😇
Esmakorkmaz Ayse254 herkesin hamileliği de bebeğinin gelişimi de farklıdır kendinizi ve bebeğinizi kıyaslamak yerine doktorunuzun söylediklerine güvenin🥰 benim de aynı şekilde 20 li haftalara kadar karnım sadece yemeği fazla kaçırmışım gibiydi😅 30 lara yaklaştıkça birden belirginleşmeye başladı hiç sıkma canını bebeğin sağlıklı olsun da varsın karnın hiç şişmesin 🥰 demekki iç karnın genişmiş.
gldn065807 Ayse254 22 haftamdayim benimde yok asla kimse anlamıyor bence daha iyi çünkü taşımak çok. Zor oluyor
Minikkalp34 Benim karnım çok geç çıkmasına rağmen bebeğim hep bir hafta önden gidiyor Sen doktoruna güven o zaten bir terslık olursa söyler sana
Boncugummmm Ayse254 bz 21 olduk hiç yok gbi öncedende göbegm vardı bnde 1 kılo aldydım en son😂 baklm bgun kontrol var ınsllah hersey normaldir detaylı ya gtcem😥🤲