BetlAkoglu Merhaba vajinal mantar için doktor antibiyotik yazmak istedi yazdırmadm. 4 aylık hamileyim. Ama kaşıntım devam ediyor. Sizin başınıza geldi mi ?
Gul_hamad BetlAkoglu iceriden mi kasoniyor? Ya disardan mi? Ben de 23 haftaligim bazen disarsi kasiniyor
Bahar54 BetlAkoglu antibiyotik kullanmadan zor gecer canim bebegin icin kullanmalisin daha cok kucuk dusuge sebep olabilir.
Hatunnn BetlAkoglu kasintim cok degildi ama akintim vardi doktor fitil gbi bi krem vermisti bi sure dahada artti sonra gecti, kustu ilac sanirim tekrarlarsa bileyim dedi. Ama kasinti idrar yolu enfeksiyonunda olabiliyormus tam vajina kisminda oldugundan eminmisin canim gecmis olsunn
Ayyildiz BetlAkoglu benimde yoğun derecede mantar var dedi donasxy mi ne bı vajinal fitil vermişti geçmedi dahada çoğaldı napacam bende bilmiyorum korkuyorum bebeğe bişi olur die bol bol su ütülü ve temiz iç çamaşırı vs bu hamilelik te olur Muş inan bende merak ediyorum doktorlar bu konuda geri duruyor ilaç konusunda ama olan bize oluyor son 2 hafta bile kalmadı dua edin ins Allah bı avazda dogurtsun bizi
BetlAkoglu Hatunnn onları ben de kullandım. Kutuda iki tane fitik vardı sadece. Azaldı ama kaşıntı devam ediyor. Antibiyotik kullanmak zarar verir sandm ama pazartesi gidim bari
Bskrt BetlAkoglu asıl kullanmazsanız zarar verir, rahimde yumuşama yapıyor ve düşük tehditi oluyor Kuzenimn eşinin 6 aylık ve bu yüzden düşük tehlikesi var Bence hemen kullanın doktoru dinleyn
Bahar54 BetlAkoglu bebege zarari olmayacak antibiyotik veriyor doktorlar. Bende de vardi mantar enfeksiyonu rahmimi inceltmisti kasinti filan da olmadan hemde. Erken doguma sebep oluyordu nerdeyse. Vajinal fitil seklinde antibiyotikle hemen gecti.
Zeynepreyyan Antibiyotik kullanman gerekiyor ise kullanacaksınız. Bebeğinizin ve kendi sağlığınız için kullanacaksınız. Eğer enfeksiyon var ve tedavi edilmez ise anneden bebeğe geçiyor ve erken doğuma sebep oluyor. Bu yüzden kullanmak gerekli
Hatunnn BetlAkoglu canm doktor verdiyse zaten zarari olmaz kullan bnce enfeksiyon olursa daha zararli
SemaKumtepe BetlAkoglu geçmiş olsun bende 18 haftama gircem yarın bendede vardı iki hafta öncesine kadar fitil ve krem kullandım geçti umarım tekrarlamaz iç çamasrlarını 60 derecede yıka ütüle öyle kullan bide genital bölgeni ıslak bırakma doktorundanda fitil ve travazol krem yazmasını iste geçer inşaallah
BetlAkoglu SemaKumtepe kullandığınız fitil ikili miydi. Bana da verdi iki tanrydi kullandım ama geçmedi. Eskisi kadar ağır değil ama hala var sıkıntım.
mmrv BetlAkoglu ben hamilelikten once kasintim.olunca sirkeli suyla yikiyordum tuvalete girince. kasimaktan tahris ettiysen sirkeli su yakabilir. ama kasintisi geciyordu beni cok rahatlatiyordu. Dene istersen. bide bol yogurt tüket. Sekerli.gidalar da mantari cogaltiyor deniyor.
MeltemKocamer Arkadaşlar lütfen böyle sabit fikirli olmayın.dr çocuğunuza zararlı olacak bir şeyi verir mi??Allah korusun eğer enfeksiyon olursa bebeğinizi kaybedersiniz.bizim bi tanıdık öyle içmedi dr un verdiğini 5,5 aylık bebeğini kaybetti normal doğumla aldılar bir de.