esmer3 Yanne tek tüp verdiyseniz öğleden sonra 3.30 gibi doktorunuzu arayın çıkmış olabilir bir tüpten fazlaysa ertesi güne kalıyor ama
marbling10 Yanne 3 ten sonra çıkar diyecektim ama üstteki arkadaş yazmış :D yine de yazmış oldum tabi bunu diyerek :D
Yanne Esraali barkod bilmiyodum malesef istemedim bidaha gitmek Zorunda kalacağım arasam verirler mi bilmiyorum
marbling10 Yanne e nabızda veya sağlık ocağının bağlı olduğu hastane sonuç sayfasında görünür, gitmenize gerek yok
asdfg3 Yanne daha yeni kan verdim sonucu e nabizdan alip kendi kadin dogum doktoruma götürdüm ☺ orda oyle demekki
Yanne asdfg3 bana öyle dediler ama yanlış mı söylediler acaba yinede kontrol edeceğim inş öyledir 🤣 teşekkür ederim canım
Cansu88 Yanne saglik.ocagi tahlilleri e nabiza düşmüyor canim. Barkodun olsaydi sistemden bakardın simdi gidip alman gerekecek ins gittiğine deger guzel haberle.cikarsin🥰