sinemyasar Dün gece akşam eşimle otururken dedim ki sen beni hiç rüyanda görüyomusn hamile olarak dedim oda hyr dedi neyse uyuduk ruyamda hamileymişim hemde ikiz gorumcem oyle diyodu acaba malum mu oldu