Duuyguum hastane cıkısım geldi kapı süsüm halayapılıyor gelemedi malesef çikolataya da daha erken diye siparis vermedım benım de son 50 55 felan🤭🤭 hastane cantası hazırlamam lazım sankı daha once dogurmamıs gıbı ne koyacam cantaya diye kafamı toplayamıyorum inanılmaz bır uyusukluk unutkanlık var.. 🤫 sız belkı bılırsınız ısımlı hastane cıkısı yapdırmısdım oglumda dogumhaneye verecekdım ebe buna yazık olur normal seyler ver odaya cıkıncaüstünü degıstırdıgınızde gıydırın demıstı😑 sımdı normal olarak ne koymam gerekıyor cıtcıtlı bady tulum sapka eldıven yeterlı mı🙄