Eslemim34 7+6 haftalık olduk ama midem bulantı aztı şimdi hiç yok sadece mide bulantısı aklıma gelirse kusuyorum şimdi yok diye korkuyorum acaba bişi mi oldu diye randevum da 2 Aralık da yardımcı olur musunuz sizde de böyle oluyor mu?
EmnChn Eslemim34 ben nerdeyse 7 aya kadar bir şey hissetmedim☺️Bebek tekmelerini hissedince hissettim hamile olduğumu. Kiloda az aldım. Herkeste farklı oluyor. Eğer çok tedirginseniz doktora görünün. Ya da sağlık ocağına gidin. Orda da kalp atışına bakıyorlar.
Mikmikbuk Eslemim34 17+5 den selam, sadece 1 kere sabah bulantım oldu. Anormal birşey yok :) şanslısın
Handeee2 Hiç bulantım olmadı hiç bir yan etki olamdı hayatımda tam tersini bolca yemek yiyorum bende hiç birşey hissetmiyordum hala tekme atmayınca hissetmiyorum 😂😂
Melikeakarsu Eslemim34 canım cok sanslisin iste bulantın yok ne güzel bn ne cektim bi allah bilir günde 10,20 defa kusuyordum bi insan günde sadece küçük bi haşlanmış patates yermi öyle geçti ilk üç ayım cok zordu senin gibi belirtisiz geçiren cok kişi var 👍🏻