Asli0611 Belirlenmedi valla burda biri demişti bana boş gebelik olursa bile üzülme kürtaj ile rahmini temizliyorlar ilk adet olmanı bekle sonra hamile kalman daha kolay olur demişti
Asli0611 Muni66 çarşamba gittim kesede büyüme var ama hala bebek görülemedi 9. Haftada yani ptesi tekrar gidicem inşallah artık bişeyler görürüz çok ihtiyacım var güzel bi habere 😞
Muni66 Asli0611 kuzum İnşallah güzel ve hayırlı haberler alırız yolk falan gözüktü mü kese ne kadar olmuş
Gulsum-crk26 Belirlenmedi bende boş gebelik yaşadım canım her kadın böyle durum yaşıyor bence sakın üzülme 6 ay ara ver ki rahmin dinlensin ben 6 aydan sonra hemen yaptım tuttu şuan 9+5 iz Allah’ın izniyle olur merak etme 🙂 vardır bundada hayır
Asli0611 Muni66 kese karından bakıldığında 0.72 cm dedi eğer alttan baksaydık daha büyük görülürdü dedi ama baya sadece kese vardı yolk kesesi görünmedi malesef