UluElif bende umreden gelen sadece 2 tane hurma var :(
Daha doğrusu o kadar kalmış bende saklıyorum
Doğum anında birini ben yicem bebek doğduktan sonra da diğerini ağzına sürücem
Hz Muhammed hurmayı ezip yeni doğan bebeğin damağına sürermiş boğazından ilk geçen besin tatlı birşey olsun diye
Her ihtimale karşı sen kenara koy bi kaç tane
Geri kalanıda 35 den sonra yemeye başla :)