Damlaaa34 Merhabaa arkadaşlar, Çorumda oturuyorum doktorum Elitpark Fatma Emrali 12+3 te doktora gideceğim hem ikili taramaya hemde cinsiyet belli olur muu 😍
Semra12344 Damlaaa34 olur inşallah cnm doktorun tecrübesine göre değişiyor diyorlar benim doktorum yüzde 99 demişti 12. Haftada
Pnaar34 Damlaaa34 11+4 de ogrendik erkek olacaginı 🤍 bebek uygun pozisyondaysa cihazlar iyiyse ogrenilebiliyor 🙈