Kızlar, planlı olarak yapılan sezaryen doğumlarda bebek en erken/en geç kaçıncı haftalarda alınıyor. Sizlerde nasıl oldu? Benim doktorum ile hamileliğin en başında konuşmuştuk ve o da bana eğer sezaryen olursa genellikle 36-37-38. Haftalarda bebeği aldığını söylemişti. Bana 36. Hafta erken gibi geldi bu yüzden sizlere de sormak istedim.