Nehirimmmmm Bu haftalarda olup hamileliği iyi giden vae mı ? Bnm bi ara iyi gidiyordu şu günlerde bulantılarım tavan yaptı yaa prilam kullanmama rağmen geçmiyor bulantılarım sizin nasıl geçiyor , bu arada cinsiyeti için 13 haftada gitsem belli olur mu acaba ? 😇
minikpandammmm Nehirimmmmm 11+3 olduk 1 haftadır hepsi geçti bulantı kusma koku hassasiyeti hiç bişey kalmadı . Zaten 8. Haftada oldu biraz geç başladı erken bitti . Allah korusun Bebeğe bişey mi oldu diye bugün hemen hastaneye gittim . Sorun da yok. İnsallah sizin de geçer .
Naazli Nehirimmmmm geçmiyor bacım geçmiyor 11+6 dayız mide bulantıları geçmiyor hangi ilacı içsem fayda etmiyor. Bende perşembe cuma gitmeyi düşünüyorum doktora ikili tarama testi için. Belki cinsiyeti de öğreniriz 🙏🏻🙏🏻🥰
Msl_ege Nehirimmmmm ben bugün ikili taramaya gittim söylemedi cinsiyeti 12 haftalık . oğlumda devlete gidiyodum orda bile 11 haftada söylemişlerdi
Klcaysgl 12+3 haftaliğim prilam içiyorum ama yinede miğdd bulantisi yapiyo arada ve 4 saate bir karnim açikiyo ve fazla yorgunlugum var bakalim çarşamba günü kontrol var inş cinsiyet söyler cnm bende heycanliyim ☺️
g4mze Ben 10+4 oldum. İlk kez sabah bulantısı yaşadım normalde hep yemek sonraları olur bulantılarım. Rahatlıcam derken birde üstüne sabah bulantısı eklendi. Ve bel ağrısıda bonus. Hani yavaş yavaş rahatlıyoduk anlamadım 😢
gizorel Naazli bende de bulntılar devam ediyor 11+6 benim de 😍 biz cumartesi ikili tarama yaptırdık kan sonucunu bekliyoruz ve erkek gbi gördü doktor🍀 siz de gorurse yazın lütfen 😅
Naazli gizorel oyy ne kadar güzel aynı gidiyoruz 🥰 bakalım inşallah bize de bi tahminde bulunur. Öğrenirsek yazarım mutlaka 🙏🏻🧡
GriMavi Peki 10+2 olup hiç hamilelik belirtisi yasamayan ben🙄 Burda yazılanları okuyunca kendimde belirti aryorm ve tedirgin olyorum yaa