Edoliii Kurtaj olali 33 gun oldu hala adet olmadim kizlar adet sokturucu mu kullanmaliyim yoksa kendi haline mi brakmaliyim. 1 adet sonrasi gebelik dsunuyorm ama o da glmedi 😁
Burcuburcum Edoliii ben 45 gün sonra olmuştum. Şuan sizin için erken. Zaten bı operaayon geçirdiniz. Doğal surecine bırakın bence. Aceleye gerek yok. Anca toparlanır rahim zaten.
Nermin_nur1 Edoliii Anca canım . Ben ilk kürtajımda bir ay sonra oldum ikinci kürtajımda 1 ayı biraz geçmişti stres yapma gelir inşLLAH
gunesligun Tıpkı aynı durumdayız. Bende kürtaj oldm. Adeti bekliyrm. Bu ay denicem bende. Adet söktürücü 45 günden sonra veriliyr