Tugce_4621 32 amiliyata nasıl girersen öyle çıkıyorsun canım korkma demiycem elde olan bişey değil o biliyorum ama gerçekten korkulcak bişey yok ben hüngür hüngür ağlaya girdim. Bende bide panik atak var uyudum uyandım çocuğum kollarımdaydı ben hemen ayağa kalktım yürüdüm 10 güne acılsrım dindi mutlaka yürü bol bol