ydmayse Kızlar özellikle merkezde olursa çok iyi olur var mı doğum sürecini çok eğlenceli ve rahat geçirenler tavsiyelerinizi bekliyorum..
Aylin_16 ydmayse yıldırım doruk gizem yıldırım canım arkadasım çok memnun kaldı ben devlete gidiyorum şehir hastanesine merkez dediğin için önerdim
ogrencianne35 ydmayse embiye yılmaz kendi muayenehanesi var bursa büyükşehir belediye binası karşısında tüze plaza
burcusami Doc dr mehmet aral atalay, muayanesi var, bilgili ilgili tecrübeli bi doktor, aynı zamanda peritonolog
Baharozdemir burcusami benimde mucize dr um olur kendisi. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Yalnız perinatolog değil unvanı olarak,arkadsi yanlış yonlendirmemek adına diyorum ama bir perinatologdan daha öte bilgi beceri ve RİSK alan bi dr. Birebir yaşadım ve şükürler olsun ki bu vakte kadar getirdi beni.
burcusami Baharozdemir peritonolog riskli gebelik uzmanı demek değil mi? Ayrıntılı ultrasonumu da o yaptı benim
Baharozdemir burcusami ben de kendisine yaptırdım ve diyorum ya benim mucize dr um. Ama perinatolog adında unvanı yok yazan. Şu da var ki bana perinatologun çekindiği yapmak istemedigi müdahaleyi yaptı ve şükür ki önce Allahın tabi sonrada kendisinin sayesinde bugün 31 hf gorduk hiç umut yokken
Birdost Pembe Mavi Aycan Kopuz benim doktorum. Gayet iyi bence. Telefonuna rahatlıkla ulaşılabiliyor. Her soruyu dikkatlice cevaplıyor. Bebeği en az sizin kadar merakla görmeye çalışıyor.
Baharozdemir burcusami arkadsim ikimizin de dr ü nihayetinde. Amacım seni eleştirmek falan değil. Sakın yanlış anlama. Bilgiyi düzeltmek istedim sadece. Detaylı ultrasonu radyoloji uzm bile çekiyor maalesef. Arastirdiginiz da gorebilirsiniz.
burcusami Baharozdemir yok cnm yanlış anlamıyorum ben riskli gebelik uzmanı diye biliyorum ondan dedim