gamzeli27 Merhaba güzel anne ve anne adayları bebeğinizin kesesini ve kalp atışını ne zaman gördünüz..?❤️
Belirlenmedi 5 haftalıkken keseyi gördük 7 haftalıkken kalp atışlarını dinlemeye gittiğimizde kesede bebeği göremedi doktor nasıp olursa yarın tekrar gideceğiz inşallah bebeği hem görür hemde kalp atışlarını duyarız ❤️
Busra121 5 haftalikken kese, 6. Haftada kalp atımını gördük ama dinletmedi. 9. Hafta kontrolünde ilk defa atımlarını dinletti doktorumuz 🥰
Efnan 5+4 te keseyi gördük Perşembe günü de kalp atışını dinlicez inşallah 🥰 adet günü uzunluğuna göre değişiyor. Ben 33 günde bir olduğum için geç döllenme diye geçiyor 😅
Damlatuurgut Ben ilk öğrendiğimde aile hekimine gittim testlerimi vs yaptı doktora 2hafta sonra git dedi hem gebelik çok erken hemde alttan muayene yapar dedi bizde 6+6hem kese gördük hemde kalp atışını duyduk 🎈