10 gün önce oğlumu kucağıma aldım şükürler olsun planlı sezeryanla Doğum yaptım kısaca anlatıcam spinal anestezi tercih ettim emin olun ki iğne hiç can yakmıyor ben hamileliğimde kan sulandırıcı iğne kullanıyorum o bile daha fazla can yakıyo emin olun iğneden sonra bacaklarımda bi sıcaklık hissettim yatırdılar beni uyuştuktan sonra sondam takıldı sonra oksijen verildi ama o iğneden sonra ben tansiyonum düşmüş gibi hissettim beni bayıltın ben dayanamıyorum dedim meğer midem bulanıyomuş kusunca çok rahatladım neyse doktorum geldi ameliyat başladı çekiştirmeleri hissettim ama sıfır acı hissediyosunuz ama canınız yanmıyo sonra üstten karnıma bastırdılar bebeği çıkarttıklarını hissettim ve resmen normal Doğum gibi kuş gibi hafifledim diyebilirim bebeğimin sesini duydum yanağıma koydular tarifsiz bi duyguydu sonra önce bebeği sonra beni çıkarttılar bakımları yapılmış ben odaya gittikten sonra getirdiler sütüm gelmicek diye çok korktum ama korktuğum gibi olmadı hemşire geldi göğsümü sıktı o ilk kolostorum sütü geldi jel kıvamında hiç mama vermedim hep emzirdim 2.günü o jel rengi sarıya döndü hastaneden çıkacağımız sabahta beyaz sütüm geldi şükürler olsun sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz fazla yazamıyorum Bebeğim koynumda uyuyor şu an🤲🥰