Sibelkaikx Mrb hanimlar 39+1 günlüz ve bebeyim artik kanala girmiş pozisyonunu almis durumda ama daha ne gelen var ne giden acaba gününü mü beklemek istiyo anladim yada inatciyiz biraz☺️