Teadora Aysckzgnc kullanıyorum geıp oldum burnum 1 ay olucak gecmedi dokrorum da kullanma demesi nefessiz kalıp ölücek halim yok hamileyim diye kalsı ki agır grip gecırdım antıbıyotık bıle verdı
durusmom22 Teadora Merhaba,aynı durumdayız,26. Haftadayım grip oldum sandım antibiyotik haplar iğneler kullandırdı burnum bi turlu geçmedi 20 gün oldu,şimdi sadece otrivine açıyor burnumu,sizin ne zaman ve nasıl düzeldi acaba ?
mom8327 Aysckzgnc benim illiadine vardı da eşimin yanında söylemişti doktor eşim zorla bıraktırmıştı 🙄 ama iyi ki bırakmışım hamileyim tıkanıyor yine ama çok değil. Tuzlu su deneyin yatmadan önce
Ebruli_10 KkubraOz doktora gidiyoruz bırakman gerekiyor dedi ama nasıl yapılacak birşey söylemiyor evde ofiste arabada heryerden çıkıyor resmen
Teadora durusmom22 bende otrive kullanıyorum ılk gebelıgımde olmamıstı ama bu gebelıkte tıkanıklık grıple beraber kaldı ben sureklı acılması ıcın kullanıyorum canım doktorum bır sakınca gormedı bu durumda mukozolar tıkandıgı ıcın boyleymıs gebelık sonlanınca gecıcek dedı