Ayum21 biraz doktordan doktora değişiyor bu durum ya. Hem 14.haftada hem 18.haftada doktor kız dedi ve ben de net olarak gördüm kız olduğunu. Yine de net konuşmadı yani, kız olarak görünüyor dedi. Ben de o yüzden detaylıyı bekledim netleşmesi için, netleşdi de şükür.