Ayum21 Hanımlar 18 haftalik hamileyim Uc dört gündür ağır şekilde Soguk algınlığı grip atlatmaya çalışıyorum doktora gittim doktor parol verdi ve iliadin sprey verdi kullanmam için hamilelikte iliadin kullanımının bebeğe zararı olur mu ?
anneyimmm_ Ayum21 iliadin ağır diye biliyorum normalde bile ağır, deniz suyu gibi ürünler tercih etseniz, fizyonaz marka almıştım ben iyi gelmilti
Handan13 Ayum21 ben de kullanmıştım 5 aylık hamileyken. B grubu bir ilaç güvenli dedi doktor sadece 5 gün kullan bırak dedi öyle yaptım
hhffee Ayum21 Bence burun spreyi yerine 1 çay bardağı ılık suya 1 çay kaşığı silme tuzla yarim çay kaşığı karbonatı karıştırıp sabah akşam burnunuza sıkın çok faydası oluyor. Ben öyle atlatıyorum bin doktorumuzun tavsiyesi
Ayum21 anneyimmm_ Ya işte benimde o yüzden kafam karıştı doktor doz olarak mo düşük verdi bilmiyorum henüz almadım da ilaçları bilmiyorum yani
Handan13 Ayum21 ben soguk algınlığı için kullanmadım burun kanamam oluyordu cok damarları toparlıyormuş sanırım o sebeple kullandım
Ayum21 Handan13 Burun kanamam.benim de çok oluyo bu gebelikten olsa gerek soğuk algınlığı grip geçiriyorum ve devamlı silmekten sanırım hem burun kenarlarım yara oldu hemde hâlâ içinden kan geliyo kaniyo burnum