Hanımlar normalde kısa kullanan biriydim çok çok kısa değil önleri kısa arkası uzun model ama hamile olduğumu ogrendigimden beri uzatıyorum bide malum şu saçma batıl inanc ne kadar inanmasam da hadi dursun dedim saçını kestirme çocuğun ömrü kısa olur saçmalığı ne alaka ama açıkçası uzasinds istedim ama çok bunaltiyor duştan sonra uğraşmak kurutsamda boyun ağrısı falan yapıyor çok kararsızım uzun mu kısa mi sizin saçlarınız ne alemde kestiren oh ne rahatkadim diyen varmı