T-A Benim görümcem çiğli devlette doğum yaptı .Ayşegül Gürcan hocayla.Hem hastaneden hem doktordan çok memnun kaldı . Benim de ikili taramalar hariç bütün muayenelerim Ayşegül hocayla geçti. Eğer yakınsanız araştırın derim .