Arkadaşlar 5. Haftadan itibaren düşük riskim var. Onun dışında dün önce kramp gibi çok uzun sürmeyen bi ağrım oldu, sonrasında aktif kanamamın olduğunu gördüm. Doktora gittik iyiydi bebek. Rahmim kasılmış. Klasik iğne ve ilaçlarla devam ediyorum şu an. Bu haftalarda rahim kasılması yaşayan var mı?