Meltemmemir 3 ay folik asit öneriyorlar diye biliyorum. İkinci gebeliğim bu doktorum da kesti 3 aydan sonra. Vitamin ve kan ilacı verdi. Değerlerin normal olsa bile bebek büyüdükçe emiyor doktorda bize her hafta her hafta tahlil yapamaz sonuçta. Tedbir amaçlı şart bence. İlk gebeliğim değerlerim iyiydi ama doktorum yine de kan vitamin ilacı verdi. Ona rağmen son aylar öyşe bi düştü ki kanım felan. Son çare kan serumu yedim doğuma yakın.