Merhabalar, geçen hafta bebeğin hareketlerini hissetmediğimiz için doktora gittim doktor ultrasonla baktı sorun yoktu alttan muayene etti yumuşama var bu cok güzel birşey dedi. Doğum her an olabilir olmazsa haftaya başlatalım bebek önde gidiyor dedi. Ben 40 kilodan fazla aldım cok zorlanıyorum yürürken otururken kalkarken afedersiniz klozete otururken bile bacaklarım agrıyor tasıyamıyorım ağırlığımı sırtımdaki kemikler kırılacak sanki. İsyan etmiyorum kesinlikle ama cok yoruldum sizce 38 hafta erken mi doğum için doktor rahimden uyarıcı fitil vereceğini ya da suni sancı vereceğini demişti lütfen fikir verir misiniz