zzeynepp25 Civcivinannesiii bizde 14+1 olduk bugün siz cinsiyetini öğrendiniz mi carsamba gideceğim inşaallah öğrenebilirim
Gamze1351 zzeynepp25 yok canım bugün göründüm göstermedi ama doktor erkeğe bnzettim dedi yapısından bilmiom sağlıklı bı sekilde ogreniriz ins 🤲☺️