iki_prenses_annesi Allah’ım bu nasıl mide yanmasidir itfaiye gelse anca söndürür . Ne zaman bitecek bu çile uykudan uyandırmaya kadar gidiyor . Sizde durumlar nasıl kizlar 😔
Aydnnrr iki_prenses_annesi aynı durum bende de mevcut yoğurt yiyorum sütüm kalmamış sende süt varsa süt iç yatıştırıyor
Eslemkusun_annesi iki_prenses_annesi durumlar feci gece uykusu kalmadı 20 Aralık sezeryan günüm ama geçmiyor sanki mide yanması bel ağrısı üzerine kasılmalar çok zorlanıyoruz artık
Tosuncukannesi iki_prenses_annesi valla buz gibi süt iç anında geçiyor yanması bana çok işe yaramıştı bide sakız çiğnemek iyi geliyordu 🤪
iki_prenses_annesi Eslemkusun_annesi kesinlikle öyle normal gündüzü geçtim artık gece kaldıramıyorum mafetti yaa 😩
Sedefavc Geçmiyor o yanmalar malesef 36olduk devam ediyor geceleri yanmamak için yatmaya yakın birşey yemiyorum en azından gece biraz daha iyiyim
iki_prenses_annesi Sedefavc işte sorun orda eşim geç yemek yiyor haliyle bende eşlik ediyorum tek yemek yiyemiyorum diye . Bu sefer de acısı benden çıkıyor 😩
iki_prenses_annesi Tosuncukannesi gece uykudan uyandırdı artik o derece . Bugün eve süt stoğu yapmam lazım acilen 😁
Sakinem212 iki_prenses_annesi benimde bazen aşırı yanıyor aç karınla bile o derece doktor gaviscon yazdı bide aç karınla lansor yazdı lansor ne büyük nimetmiş gerçekten yanmayı hemen bitirdi yediğim bir kaç gün yanma olmuyor sonra yine aynıyım çok gerekmedikçe atma dedi ama şurubu içebilirsiniz bir zararı yok dedi yemekten 3 4 saat sonra yatıyorum baharatlı bişey tüketemiyorum zaten salçalı bişey bile dokunuyor.