Kızlar 1 haftadır belki biraz daha fazla hastayım boğazım da şişti şimdi o geçti 2 gündür rahattım bugün de öksürük başladı 6 da ayağa dirildim öksürmekten burun akıntısı tıkanıklık zaten geçmemişti sıcak süt içiyorum şimdi zencefil limon bal hep denedim güzel önerileriniz varsa açığım bir de bu hastalık bebeği etkiler mi acaba 😪